Thursday 25 August 2016



aku bukan jenis akan cari kau bila aku punya masalah, atau mungkin aku pernah. dulu. tapi kini, tidak.

mungkin tegurnya aku setelah lama menyepi kerna aku teringat atau rindu,

"kau okay?" soalan itu buat aku terasa sesuatu, entah kenapa, lembutnya hati aku, seakan tembok keras itu semakin lebur.  bukan salah kamu. cumanya aku mahu beritahu,

lepas ni, mungkin aku tidak akan cari kalian lagi bila aku perlu sesuatu. kadang aku cuma mahu kongsi gembira aku kerana aku sudah tidak punya siapa untuk aku cerita gembira aku kalau kamu semua ada tika aku berduka, siapa yang mahu berada di sisi tika aku gembira ?

hentikan segala drama, kala aku berduka, atau kalau aku gembira nnti, mungkin aku cuma simpan sendiri klau aku mampu.

cukup.

hey, pernah fikir walau kita selalu ada bersama mereka mereka kenapa tika waktu sendiri kita tetap rasa seorang, rasa sunyi ? 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers