Saturday 19 April 2014




'That moment when you rarely hangout with your close friend anymore because you or them been busy with study, family and other stuff, that moment when you see your friends were hangout and all you can do is just smile and that moment when you feel redha and tell yourself, "it's okay." '

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Terima kasih untuk perjalanan yang penuh cerita untuk aku simpan di kotak kenangan. setiap laku dan bahasa yang mungkin menghiris dan menyakitkan, amat aku harap di ampunkan. kasarnya aku, lemahnya aku, betapa besarnya peranan kalian pada aku selain insan yang melahirkan dan membesarkan aku. 

aku cuma manusia biasa yang penuh ego dan sompek untuk menjadi insan istimewa dalam kamus hidup kalian. layaknya aku untuk menjadi sebahagian itu mungkin cuma dalam angan tidur aku. 

ketahuilah setiap calarnya yang aku bagi, setiap sakitnya hati kalian yang aku terbitkan mungkin tidak aku sengajakan kerna aku sudah terbiasa. caranya aku dibesarkan. 

setiap perilaku aku, jgn risau. kasih itu ada. cumanya aku tidak mahu mengungkapkan. mungkin ego itu menghalang atau ragunya aku pada kasih kalian. bodohnya manusia asyik berfikir pada yang bukan bukan termasuk aku sendiri. 

apa yang kau lihat pada aku, watak yang aku bawa. percayalah masih ada sisi lain yang kau tidak mahu tahu walau secubit pun kisahnya. aku akan cuma mengungkapkan bila aku betul maksudkannya. 

maaf atas segala salah dan silap. mungkin ini klise tapi aku serious. andai aku ulang kembali perilaku bodoh itu moga kalian sedarkan aku. 


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers