Saturday 7 September 2013

cukuplahh

Cukup aku sudah hilang segala yang penting buat aku.

cukup aku menangis atas segala hal yang telah aku lalui.

cukup bagi aku rasa kasih itu kalau hanya untuk meracun aku akhirnya.

pedih. perit.


cukup janji janji semanis gula itu ditabur.

cukup kata kata yang kau sendiri tak mampu kota.

cukup lah segala yang dilakukan untuk menghancurkan aku.

cukup.



jika aku tuntut kata mu dahulu bisa kau beri ?

jika aku ulang semula momen bersama ada kau peduli ?

jika aku kata aku rindu apa kau balas ?



Apa kau bisa tamatkan segalanya begitu segera dan tanpa siksa ? Ahh, aku lupa. kau yang selalu kata jiwa mu kental. Aku lupa kau yang selalu kata kau tidak punya perasaan. Aku juga mungkin lupa, kau yang tak pernah kisah apa yang orang rasa.
Ya, Aku lupa itu semua,

ini sebab aku sudah biasa berada bersama kau. dan saat kau hilang. seperti aku juga turut hilang.

Dan berkat kasihNya, aku buka mata. aku harus bangun. dengan bantuan Dia, aku cekalkan diri. Biarlah. biar aku bisa kukuh berdiri dahulu baru engkau aku buang. aku usir.  Sekarang engkau masih kekal dalam memori. mungkin sekadar untuk mengingati detik waktu kita bersama.



Sahabat, aku rindu kita yang dulu. bersama. merentas. arus. dunia.

Sahabat, kini kita cuma insan yang tidak kenal antara kita.


Ahh,

Sudah tamatkan,


akhir kata.













Aku.
Dah.
Penat.......

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers